Staňte se naším VIP

Staňte sa jedným z vyvolených zákazníkov a vaše nákupy už nikdy nebudú ako predtým. Využívajte dlhodobo zvýhodnené ceny na všetky kategórie.

AKÉ VÝHODY NA VÁS ČAKAJÚ?

01

NAKUPUJTE ČOKOĽVEK

Exkluzívne zľavy na všetky
kategórie elektra

02

NAKUPUJTE KEDYKOĽVEK

Zľavy nie sú časovo obmedzené

03

VYZDVIHUJTE ZADARMO

Na ktorejkoľvek predajni DATART

AKO SA STAŤ VIP ZÁKAZNÍKOM?

VIP zákazníkom sa môžete stať prostredníctvom špeciálneho VIP kódu, vďaka ktorému u nás budete nakupovať elektro za skvelé ceny.
VIP kód od nás získavajú vybraní partneri. Viac sa dozviete v najčastejších otázkach a odpovediach.

MÁM VIP KÓD, ČO ĎALEJ?

UŽ MÁM REGISTRÁCIU V DATART
  1. Realizujte tzv. Povýšenie zákazníka na registračnej stránke
  2. Prihláste sa pod svojím užívateľským menom a heslom
  3. Do určeného poľa zadajte VIP kód
  4. Ceny na webe sa Vám následne prerátajú na VIP ceny
  5. Pri ďalšej návšteve sa stačí prihlásiť
EŠTE NEMÁM REGISTRÁCIU V DATART
  1. Prejdite na registračnú stránku VIP
  2. Vyplňte jednotlivé polia
  3. Určite si heslo, pod ktorým sa pri ďalšej návšteve prihlásite
  4. Do určeného poľa zadajte VIP kód
  5. Ceny na webe sa vám následne prerátajú na VIP ceny
  6. Pri ďalšej návšteve sa stačí prihlásiť
Ak sa Vám VIP cena nezobrazuje, prosím reštartujte si webový prehliadač.

AKO NAKUPOVAŤ?

Pri každej návšteve DATART.sk stačí, keď sa prihlásite.

Návod 01

VIP cena sa vám zobrazí priamo pri konkrétnom produkte.

Návod 02

1
Na webe v hornej lište sa po prihlásení zobrazí ikona VIP

2
Bežná cena na webe

3
Zvýhodnená cena pre Vás

4
Koľko ušetríte oproti bežnému zákazníkovi

PREČÍTAJTE SI NAJČASTEJŠIE OTÁZKY A ODPOVEDE

Kde získam VIP kód?

Využite váš VIP B2B firemný kód na aktiváciu VIP B2B účtu, ktorý sme Vám zaslali na uvedené kontaktné údaje vo vašej spoločnosti, obvykle nákupcovi, nákupnému oddeleniu, manažérovi, konateľovi. Váš VIP B2B firemný kód na aktiváciu VIP B2B účtu vám tiež môže po dohode nastaviť oddelenie korporátneho obchodu. V tomto prípade nás prosím kontaktujte na ko@datart.cz

Musím si VIP kód pamätať aj pre ďalšie prihlásenie?

Nemusíte, VIP kód použijete iba raz, pri aktivácii vášho účtu, po aktivácii budete mať VIP účet a kód už nebudete potrebovať. Na ďalšie prihlásenie budete potrebovať Váš e-mail a heslo, ktoré ste si pri registrácii nastavili.

Mám si vytvoriť novú registráciu alebo povýšenie?

Pokiaľ už ste naším zákazníkom, ste u nás registrovaný a máte teda u nás účet, odporúčame povýšenie vášho účtu na VIP. Pokiaľ u nás žiaden účet nemáte, musíte sa zaregistrovať a rovno vytvoriť VIP účet.

Môžem s VIP účtom nakupovať tovar aj pre svoju rodinu?

Áno, výhodnejšie ceny produktov pri VIP účte môžete využiť aj na nákup produktov pre vašu rodinu a kamarátov.

Môžem VIP kód poslať aj kamarátom, aby sa aj oni zaregistrovali ako VIP?

Nie, to bohužiaľ nie je možné, aktivačný kód je len pre zamestnancov vašej spoločnosti.

Môžem po prihlásení do VIP účtu uplatniť zľavový kód?

VIP účty patria medzi našu najlepšiu ponuku produktov a nie je možné kombinovať ich so žiadnym zľavovým kódom.

Môžem po prihlásení do VIP účtu uplatniť darčekový poukaz?

Áno, darčekový poukaz funguje podobne ako cenina a ak ho máte, je možné ho využiť a zaplatiť celú čiastku alebo jej časť týmto darčekovým poukazom.

Ako sú tvorené ceny a zľavy produktov po prihlásení do VIP účtu? Sú ďalšie VIP zľavy aj z už zľavnených cien produktov?

Áno, aj na už zľavnené produkty dostanete v rámci VIP účtu ešte lepšiu cenu. Cena a zľava pri produktoch, ktoré vidíte po prihlásení do VIP účtu, je tvorená konkrétne pre daný produkt a zohľadňuje našu maximálnu zľavu, ktorú sme schopní na produkt v rámci VIP účtu poskytnúť. Často sa jedná o najlepšie ceny na trhu, ale garantovať to u všetkých produktov nemôžeme.

Ak nakúpim produkt výhodnejšie s VIP účtom, u ktorého je darček alebo forma cashbacku, napríklad od výrobcu, mám na tieto ďalšie benefity nárok?

Áno, darčeky k produktom aj cashback programy výrobcov dostávate a využívate aj v rámci VIP účtu.

Ako dlho budem môcť nakupovať ako VIP s VIP účtom?

Aktuálne pravidlá a podmienky nájdete tu, naša snaha je umožniť nakupovať výhodnejšie zamestnancom vybraných firiem s tým, že po naplnení VIP programu dostatočným počtom zákazníkov, program pre nových záujemcov uzavrieme a do budúcna bude VIP zákazník ten, ktorý bude program aktívne využívať.
Teraz je VIP program otvorený a je možné do neho po našej dohode s vaším zamestnávateľom vstúpiť.

Ako môže naša firma alebo náš koncový zákazník uplatňovať reklamácie?

Tovar objednaný v rámci VIP B2B účtov budete môcť reklamovať na našich predajniach, zaslaním na naše reklamačné oddelenie, servisné oddelenie, alebo môžete využiť autorizovaný servis výrobcu. Váš koncový zákazník uplatňuje reklamáciu s vaším predajným dokladom v rámci zákonnej lehoty.

Keď nakupujem tovar pre svojho zákazníka, ktorý si nákup rozmyslí, môžem vám tovar vrátiť?

Áno, tovar objednaný v rámci VIP B2B účtov budete môcť vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Samozrejme, prijímame len nerozbalený a nepoškodený tovar, prípadne rozbalený, ale nepoužitý.

VIP B2B účet je firemný? Alebo si môžu aj naši zamestnanci aktivovať svoje osobné VIP účty?

Áno, primárne sa jedná o firemný účet, kedy firma bude nakupovať produkty výhodnejšie pre svoju potrebu, ďalší predaj, alebo napríklad do svojho vernostného programu pre svojich zákazníkov.
Jeden z benefitov, ktoré v rámci VIP B2B poskytujeme je, že je možné tento VIP B2B kód použiť aj pre zamestnancov vašej firmy a tí si tak môžu registrovať svoje osobné VIP účty a budú tak môcť nakupovať výhodnejšie.

Naša spoločnosť u HP TRONIC alebo v DATART už nakupovala a nejaký účet u vás už máme, máme sa znova registrovať?

Áno, odporúčame spraviť novú registráciu spoločnosti v rámci VIP B2B účtu.

Predtým som na B2B obchody používal portál hponline, ten končí? Teraz budem nakupovať len cez VIP B2B účet?

Áno, teraz je pre vás pripravený a nastavený nový systém VIP B2B účtov s množstvom výhod.

Predtým mi ponuku vytvoril obchodný zástupca, ako to bude teraz ?

Teraz budete mať k dispozícii moderný systém, v ktorom si budete môcť efektívne vyberať, filtrovať, zoraďovať, porovnávať, a to všetko s uvedenou najnižšou cenou, za ktorú vám produkty môžeme predať, takže teraz všetko zvládnete bez našej asistencie.

Čo ak budem potrebovať poradiť s čímkoľvek ďalším?

Neváhajte sa na nás obrátiť – zákaznícke centrum značky DATART je pre vás k dispozícii na tel. 0850 328 278 (po-pi 8.00 - 21.00, so-ne 9.00 - 21:00), na e-maile infolinka@datart.sk, prípadne na našich Facebookových stránkach.

Ak si neviete poradiť, neváhajte nás kontaktovať 0850 328 278.

Úplné pravidlá VIP programu nájdete tu.

V porovnávači máte 0 produktov Porovnať produkty Porovnať 0 produktov