S čím vám pomôžeme?

Časté otázky

Ako môžem na e-shope zaplatiť za tovar ?

Zaplatiť môžete online platobnou kartou (Visa, MasterCard), bankovým prevodom na náš účet v Slovenskej sporiteľni SK70 0900 0000 0050 2802 7208 alebo zloženkou z ktorejkoľvek pošty v SR. Využiť môžete tiež nákup na splátky (Quatro online úver) a to priamo na našom e-shope. Ak preferujete platbu v hotovosti, potom môžete zaplatiť až pri fyzickom prebratí tovaru (na dobierku). Pokiaľ nakupujete väčší tovar, ktorý Vám privezú naši vodiči, je možné zaplatiť platobnou kartou.

Ako prebieha na e-shope nákup na splátky a schvaľovanie úveru a aký to má vplyv na dobu doručenia?

Schvaľovanie je rýchle a jednoduché. Až sa dostanete na e-shop k plateniu, jedna z možností je Quatro online úver. Zvolíte tento spôsob zaplatenia za tovar a pokračujete v objednávke. Potom sa vám zobrazí stránka s ponukou jednotlivých splátkových produktov, z tých si jeden vyberiete a dokončíte objednávku. Následne si pripravíte potrebné doklady (pre viac informácií prejdite do nášho Platobného poradcu). Zmluvu o spotrebiteľskom úvere vám zašleme poštou. Vy ju podpíšete, priložíte potrebné doklady a zašlete nám späť. Po zrealizovaní kontroly vám expedujeme objednaný tovar. Samozrejme vás ešte po odoslaní vašej objednávky kontaktuje pracovník nášho klientskeho centra, potvrdí schválenie úveru a dohodne s vami detaily. Kontaktujeme vás aj v situácii, ak bude váš úver zamietnutý.

Čo je „bežná cena“ uvádzaná pri výrobkoch?

Bežná cena je cena odporúčaná výrobcom alebo distribútorom pre maloobchod. Ak je v detaile produktu uverejnená poskytnutá zľava z kúpnej ceny na kúpu výrobku, zľava bola vypočítaná z bežnej ceny.

Čo mám urobiť bezprostredne po nákupe na e-shope?

Nemusíte urobiť vôbec nič. Do vašej e-mailovej schránky vám príde správa s potvrdením a detailom vašej objednávky. Ďalej sa vám ozve pracovník nášho klientskeho centra a dohodne s vami podrobnosti dopravy a prebratia tovaru.

Je cena tovaru na vašom internetovom obchode rovnaká ako vo vašich predajniach?

Áno! Vo všetkých predajniach DATART máme rovnaké ceny ako na e-shope www.DATART.sk. Ak je cena v predajni nižšia než na webe, ide o výpredajovú akciu konkrétneho vystaveného kusu v konkrétnej predajni.

Koľko stojí doprava kuriérom a je cena rovnaká po celej Slovenskej republike?

Cena za dopravu je 4,50 EUR. A nezáleží na tom, či budete chcieť priviezť tovar do Novej Sedlice pri vychodných hraniciach alebo do Petržalky v Bratislave. Cena je teda po celej Slovenskej republike zhodná.

Môžem nakupovať cez telefón?

Áno. Stačí poznať číslo našej Infolinky 0850 DATART (0850 328278). Dovoláte sa na náš klientsky servis, kde sme okrem iného pripravení za vás aj nakúpiť. Ani nemusíte mať prístup na internet.

Môžem si objednať na e-shope tovar a vyzdvihnúť ho v kamennej predajni?

Áno, táto kombinácia je možná pri väčšine tovaru. Na e-shope si vyberiete a zaplatíte tovar. V rámci dopravy si zvolíte vyzdvihnutie v konkrétnej predajni. Inak je postup rovnaký ako s dopravou domov - po odoslaní objednávky vás kontaktuje naše klientské centrum a dohodne s vami prevzatie tovaru. Prevzatie tovaru je možné až po potvrdení z klientského centra, preto prosím navštívte našu predajňu až po tomto potvrdení. Prineste si so sebou OP a číslo vašej objednávky.

Môžete mi zakúpený výrobok tiež zapojiť a predviesť? Ak áno, koľko to stojí?

Áno, výrobok vám nielen zapojíme, ale aj predvedieme a vyskúšame. Na e-shope si môžete pri výbere či nákupe väčšiny výrobkov (okrem malých spotrebičov , ako sú telefóny, fotoaparáty, žehličky a pod.) vybrať služby, o ktoré máte záujem. Ide o základnú inštaláciu, odvoz obalu a ekologickú likvidáciu starého spotrebiča.

Musím sa u vás pri prvom nákupe registrovať?

Môžete nakupovať tiež ako nezaregistrovaný zákazník. Registráciu odporúčame, ak máte záujem o sprístupnenie niektorých našich služieb, ako je sledovanie výrobkov, prístup k prehľadu a detailom vašich objednávok a možnosti neskôr dokúpiť príslušenstvo. Registráciu tiež iste oceníte pri ďalších nákupoch (nemusíte znova zadávať adresu a ďalšie údaje).

Prečo sa cena na webe líši od ceny v reklame?

DATART inzeruje ponuku tovaru a služieb tohto internetového obchodu prostredníctvom tretích strán (reklamné systémy). Technicky nie je možné zaistiť, aby sa v prípade, kedy nastane zmena ceny tovaru alebo služby, okamžite prepísala cena u tretej strany (inzercia tovaru a služieb DATART na webových stránkach tretej strany). Z tohto dôvodu môže nastať situácia, kedy sa cena tovaru alebo služby bude líšiť v inzercii na weboch stránkach tretích strán. Taká situácia môže trvať aj niekoľko hodín. V prípade, že cena uvedená na webe tretích strán nezodpovedá aktuálnej cene uvedenej na webe www.datart.sk, si môže zákazník overiť cenu produktu na zákazníckej linke 0850 328 278.

Za ako dlho po objednaní tovaru mi výrobok priveziete?

Po dohode pre vás vhodného termínu vám tovar obvykle privezieme do niekoľkých dní od odoslania objednávky (najžiadanejší tovar je k dispozícii v dostatočnej zásobe aj v našich predajniach). Nie všetky výrobky však máme pripravené v našom sklade. V takom prípade sa na dobe dodania dohodnete s našou Infolinkou DATART.

Ďalšie otázky (7)
V porovnávači máte 0 produktov Porovnať produkty Porovnať 0 produktov