×

Blesková výmena

BLESKOVÁ VÝMENA
Chybný výrobok ihneď
vymeníme za nový

✓ na vybavenie reklamácie nebudete čakať dlhé dní

✓ nečakajú vás žiadne opravy

Blesková výměna

AKO TO PREBIEHA?

K produktu dokúpte Bleskovú výmenu

Vyberte si produkt s možnosťou dokúpenia služby a službu vložte do košíka alebo ju kúpte spolu s výrobkom v predajni.

Služba trvá 24 mesiacov

 

Službu môžete využiť počas trvania záruky.

Uplatníte ju v ktorejkoľvek predajni

Nemusíte nikam nič posielať. Stačí prísť do jednej z našich predajní po celej SR.

Pri poruche ihneď vymeníme za nový

Chybný výrobok vám vymeníme za nový okamžite a bez čakania.

ČO SI SO SEBOU PRINIESŤ DO PREDAJNE?

  • chybný výrobok
  • predajný doklad (účtenku), na ktorom je uvedené kúpenie výrobku a služby

KU KTORÝM PRODUKTOM SA DÁ SLUŽBA PRIKÚPIŤ?

KDE NÁJDEM PRIKÚPENIE SLUŽBY?

Služba Blesková výmena sa vzťahuje na vybrané výrobky, ktoré sú označené voľbou tejto služby pri ich kúpe. Môžete ju zakúpiť spolu s výrobkom vo všetkých predajniach DATART alebo na www.DATART.sk v prvom kroku košíka.

CENA SLUŽBY

Cena služby
u výrobku

do 15 €

2,49 €

Cena služby
u výrobku
od 15,1 €
do 40 €

4,99 €

Cena služby
u výrobku
od 40,1 €
do 70 €

8,99 €

Cena služby
u výrobku
od 70,1 €
do 130 €

15,99 €

Cena služby
u výrobku
od 130,1 €
do 200 €

27,99 €

ČASTÉ OTÁZKY

Vymeníte mi chybný výrobok za rovnaký a nový?
Áno, ak bude zhodný výrobok v sklade v predajni, v ktorej ste sa rozhodli uplatniť službu Blesková výmena. Ak zhodný výrobok v sklade v predajni nebude, získate iný výrobok so zhodnými či lepšími parametrami od rovnakého alebo iného výrobcu v hodnote kúpnej sumy (chybného) výrobku, na ktorý ste uplatnili službu Blesková výmena. Produkt je možné vymeniť aj za drahší s doplatkom ceny.
Čo ak sa už nepredáva výrobok, ku ktorému mám zakúpenú Bleskovú výmenu?
Ak už výrobok nemáme v ponuke, čo znamená, že vám ho nemôžeme vymeniť, dostanete iný výrobok s rovnakými či lepšími parametrami v kúpnej cene pôvodného výrobku.
Môžem využiť Bleskovú výmenu, aj keď je tovar chybný mechanicky?
Nie, v takom prípade sa služba využiť nedá. Na tovar poškodený neodbornou manipuláciou kupujúcim či treťou stranou, neoprávneným zásahom do výrobku, neodbornou manipuláciou s výrobkom, neodbornou inštaláciou, zachádzaním, obsluhou, zanedbaním starostlivosti o výrobok, poškodením výrobku počítačovým vírusom, chybami spôsobenými bežným opotrebovaním (napr. zníženie kapacity batérie používaním výrobku) a vonkajšími príčinami (napr. dopravnou nehodou, nárazom alebo iným mechanickým, či tepelným vplyvom bleskom, búrkou, výkyvmi elektrického prúdu, vniknutím tekutiny a pod.) sa služba Blesková výmena uplatniť nedá.
Dá sa Blesková výmena dokúpiť dodatočne?
Áno, službu môžete dokúpiť do 14 dní od kúpy tovaru. Ak ste tovar kúpili v kamennej predajni DATART (alebo ste si ho tam vyzdvihli), Bleskovú výmenu si dokúpte v ktorejkoľvek našej predajni. V prípade, že ste tovar nakúpili online s doručením tovaru domov (nevyužili ste vyzdvihnutie v predajni), kontaktujte zákaznícku linku cez e-mail infolinka@datart.sk a službu vám radi dopredáme.