AKO TO FUNGUJE?

Dokúpte poistenie
Kúpite ho spolu s vybraným produktom v ktorejkoľvek našej kamennej predajni.
Zoznam predajní

Oprava či náhrada
Ak to bude možné, zariadenie vám opravíme, ak nie, dáme vám nové. Platíte iba za spoluúčasť.
Aká je výška spoluúčasti?
KÚPITE HO K PRODUKTOM APPLE
iPhone • MacBooky • iPady • Apple Watch
Nekupujete si zariadenie od Apple? To nič, pre ostatné produkty máme poistenie tu.
Z AKÝCH VARIANTOV MÔŽETE VYBERAŤ?
- špeciálna ponuka iba pre produkty Apple:
Poistenie Apple zariadení na 2 + 1 rok – obsahuje poistenie náhodného poškodenia a krádeže na 24 mesiacov a navyše poistenie predĺženej záruky na 12 mesiacov zadarmo
- Poistenie Apple zariadení na 1 rok – obsahuje poistenie náhodného poškodenia a krádeže na 12 mesiacov
- Poistenie Apple zariadení na 6 mesiacov – obsahuje poistenie náhodného poškodenia a krádeže na 6 mesiacov
ČO ZÍSKATE V PRÍPADE ŠKODY?
- v prípade náhodného poškodenia zariadenie opravíme
- ak sa nedá opraviť, oprava sa neoplatí (tzv. totálna škoda) alebo dôjde ku krádeži, získate náhradné zariadenie
- poisťovňa poskytne poistné plnenie maximálne raz v prípade variantu na 6 mesiacov, maximálne dvakrát za každý poistný rok s variantmi na 1 rok a 2 + 1 rok
- zaplatíte vždy iba spoluúčasť podľa výšky predajnej ceny
- ak poistné plnenie vo forme opravy alebo náhradného zariadenia nie je možné, získate poukaz na nákup nového zariadenia v jednej z našich predajní či na e-shope www.DATART.sk, a to vo výške kúpnej ceny pôvodného zariadenia zníženej o spoluúčasť; v takom prípade poistenie zaniká
AKÁ JE VÝŠKA SPOLUÚČASTI?
Predajná cena (v €) |
Spoluúčasť (v €) |
do 159 |
20 |
160 – 279 |
30 |
280 – 399 |
40 |
400 – 679 |
60 |
nad 680 |
80 |
PRÍKLAD PLNENIA
Zákazník si kúpil mobilný telefón iPhone za 749 € s dvojročným variantom poistenia. Po 3 mesiacoch mu telefón vypadol z ruky na schodoch tak nešťastne, že sa rozbil celý displej.
1. Hneď kontaktoval poisťovňu a dohodol opravu.
2. Na ďalší deň k nemu domov prišiel kuriér a odviezol telefón do servisu.
3. O 3 dni bol telefón opravený.
4. Na nasledujúci deň kuriér po dohode priviezol opravený telefón späť. Zákazník zaplatil spoluúčasť 80 € a ušetril niekoľko stoviek eur za opravu či nový telefón.
AKO SA NAHLASUJE ŠKODOVÁ UDALOSŤ?
- s číslom certifikátu o poistení zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne 02/5824 0070
- v prípade krádeže nahláste odcudzenie polícii, budete potrebovať protokol (ak ide o telefón či tablet s IMEI, budete potrebovať aj doklad o blokácii IMEI)
Vyššie uvedené výhody a informácie platia pre poistenia zjednané po 1. 12. 2021. Kompletné informácie nájdete v poistnej zmluve č. ESD9521 – Apple 1/2021 v znení účinnom od 1. 12. 2021.
ČASTÉ OTÁZKY
- Na čo všetko sa vzťahuje Poistenie Apple zariadení?
- Pokrýva poškodenie alebo úplné zničenie zariadenia, ku ktorému došlo náhodou, vrátanie poškodenia spôsobeného nešikovnosťou či nedbalosťou, napr. vypadnutie zariadenia z ruky či vrecka, poškodenie poliatím vodou, nechcené utopenie vo vani a pod. Zároveň pokrýva krádež prístroja napr. pri vreckovej krádeži, lúpeži, vlámaní do uzamknutého priestoru (napr. z priehradky zamknutého auta).
- Na čo všetko sa vzťahuje predĺžená záruka, ktorá je súčasťou dvojročného variantu?
- Poistenie predĺženej záruky pokrýva finančnú stratu spôsobenú mechanickou alebo elektronickou poruchou, na ktorú by sa vzťahovala záruka predajcu, avšak nastane (prejaví sa) až v období predĺženej záruky.
- Na čo sa nevzťahuje Poistenie zariadení Apple?
- Nevzťahuje sa na opravy kryté zárukou, na poškodenie spôsobené nesprávnou inštaláciou, opravou či údržbou a na poškodenie, ktoré nemá vplyv na funkčnosť a použiteľnosť (napr. poškriabanie). Nevzťahuje sa na stratu, zabudnutie či krádež v dôsledku nedbalosti (napr. zabudnuté zariadenie na stole v kaviarni a pod.). Kompletný výpis výluk nájdete v poistnej zmluve.
- Na čo sa nevzťahuje predĺžená záruka, ktorá je súčasťou dvojročného variantu?
- Na poškodenie či zničenie pôsobením slnečného svetla, vetra, piesku či iných prírodných vplyvov a počasia, poškodenie vplyvom vyliatia tekutín, nehôd, pádov, náhodných aj úmyselných nárazov a poškodenia vplyvom úmyselného alebo nedbalého zanedbania, či prehliadnutia pokynov výrobcu alebo predajcu pri inštalácii, zapojení alebo používaní. Kompletný výpis výluk nájdete v poistnej zmluve.
- Kúpil som v predajni službu Poistenie Apple zariadení a chýba mi k nemu certifikát. Ako postupovať?
- V tomto prípade vám mal byť certifikát vystavený priamo v predajni. Ak ho nemáte, prosíme vás, aby ste nám poslali odfotenú faktúru/účtenku na infolinka@datart.sk s požiadavkou, že potrebujete vystaviť certifikát k Poisteniu náhodného poškodenia a krádeže. Kolegovia nechajú vystaviť kópiu dokladu a pošlú vám ho na e-mail.
- Chcem vrátiť produkt, ku ktorému som kúpil Poistenie Apple zariadenia. Vrátite mi za túto službu peniaze?
- Pri vrátení tovaru s Poistením Apple zariadení vám vrátime späť celú čiastku za tovar, ale aj za kúpenú službu.