×

Poistenie predĺženej záruky

POISTENIE PREDĹŽENEJ ZÁRUKY
Získajte istotu až na 7 rokov

✓ pokazený produkt opravíme, alebo vymeníme

✓ nevyužité poistné vrátime vo forme zľavy

Predlžená záruka

AKO TO FUNGUJE?

K produktu dokúpte Poistenie predĺženej záruky

Vyberte si produkt s možnosťou dokúpenia poistenia a pridajte poistenie do košíka alebo si ho kúpte s výrobkom v predajni.

Získate certifikát o poistení

 

V prípade škody ho neskôr predložíte počas hlásenia škody v poisťovni.

Používajte produkt bez obáv

 

Mechanické, elektronické alebo elektrické poruchy spotrebičov pre vás nebudú problém.

Opravíme alebo vám dáme nový

 

Ak to bude možné, produkt opravíme, ak nie, dáme vám nový.

VÝHODY, KTORÉ VÁM PRINESIE POISTENIE

  • pokrýva mechanické, elektronické alebo elektrické poruchy spotrebičov, na ktoré by sa vzťahovala záruka predajcu, a to aj po jej skončení
  • krytie 1 rok, 3 roky alebo 5 rokov nad rámec zákonnej záruky (podľa vybranej možnosti)
  • poisťovňa za vás zaplatí a vybaví prípadné opravy
  • ak bude spotrebič fungovať bezchybne a predĺženú záruku nevyužijete, môžete s variantmi 2 + 3 roky a 2 + 5 rokov využiť vrátenie peňazí za službu vo forme zľavy na nákup ľubovoľného nového spotrebiča v predajni alebo na e-shope

KÚPITE HO K SPOTREBIČOM

KDE SI MÔŽETE DOKÚPIŤ POISTENIE?

Poistenie predĺženej záruky sa vzťahuje na vybrané výrobky, ktoré sú označené možnosťou tejto služby počas ich kúpy. Poistenie môžete kúpiť spolu s výrobkom vo všetkých predajniach DATART alebo na www.DATART.sk v prvom kroku košíka.

Návod

ČO ZÍSKATE V PRÍPADE ŠKODY?

  • v prípade poruchy spotrebič opravíme zadarmo
  • ak oprava nie je možná alebo sa finančne neoplatí, získate náhradný spotrebič
  • neplatíte žiadnu spoluúčasť
  • poisťovňa poskytne poistné plnenie vo forme opravy alebo náhradného spotrebiča maximálne trikrát počas celej lehoty trvania poistenia
  • ak poistné plnenie vo forme opravy či náhradného spotrebiča nie je možné, získate voucher na nákup nového spotrebiča v jednej z našich predajní či e-shope www.DATART.sk, a to vo výške kúpnej ceny pôvodného spotrebiča; v takom prípade poistenie zaniká.

PRÍKLAD PLNENIA

Zákazník si kúpil práčku za 360 € s variantom poistenia predĺženej záruky 2 + 1 rok. Po necelých 26 mesiacoch od kúpy (t. j. 2 mesiace po skončení zákonnej záruky) sa, bohužiaľ, pokazilo čerpadlo.

Poisťovňa vybavila opravu doma u zákazníka.
Zákazník ušetril za výjazd servisného technika, diagnostiku, náhradné diely aj samotnú opravu 100 €.

PRÍKLAD VRÁTENIA PEŇAZÍ

Zákazník si kúpil TV za 840 € s variantom poistenia predĺženej záruky 2 + 3 roky za 143 €. Počas nasledujúcich 5 rokov (t. j. 2 roky zákonnej záruky a 3 roky po nej) spotrebič slúži bez problémov, takže poistenie nevyužije.

V prípade bezškodného priebehu s 3-ročným variantom postenia predĺženej záruky zákazník získáva nárok čerpať zľavu na ďalší nákup akéhokoľvek spotrebiča do výšky úhrady za poistenie, t. j. 143 €.
Zľava môže byť vo výške maximálne 15 % z ceny nového spotrebiča a lehota na jej využitie sú 2 roky, takže ju zákazník môže využiť v 6. a 7. roku od nákupu pôvodného TV.

Výpočet zľavy na nový spotrebič:
Cena nového spotrebiča bude 952 € a nemusí ísť o TV. Zákazník v takom prípade získa maximálnu zľavu 143 € (v prípade ceny spotrebiča 952 € je zľava 143 € rovná 15 % z jeho ceny).

ČO ROBIŤ, KEĎ SA NIEČO STANE

  • Zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne +421 258 240 070 s číslom certifikátu o poistení.
  • Ak máte menší spotrebič, objednáme kuriérsku službu a vyzdvihneme si ho priamo u vás doma. V prípade veľkých spotrebičov objednáme servisného technika až k vám domov.
  • Ak pôjde o opravu v servisnom centre, opravený spotrebič vám privezieme späť zadarmo.

Vyššie uvedené výhody a informácie platia pre poistenia vybavené po 9. 11. 2021.
Kompletné informácie nájdete v poistnej zmluve č. ESD9518 v znení účinnom
od 9. 11. 2021.

Pre poistenia vybavené pred 9. 11. 2021 zostávajú v platnosti príslušné
podmienky a dokumenty.

ČASTÉ OTÁZKY

Kúpil som si službu Poistenie predĺženej záruky na vašom e-shope a chýba mi k nemu certifikát. Kedy ho dostanem?
Ak vám bol tovar doručený na adresu, certifikát k predĺženej záruke dostanete najneskôr do 2 mesiacov od fakturácie objednávky.
Kúpil som si službu Poistenie predĺženej záruky v predajni a chýba mi k nemu certifikát. Ako postupovať?
V tomto prípade by vám mal byť certifikát vystavený priamo v predajni. Ak ho nemáte, pošlite odfotenú faktúru/účtenku na infolinka@datart.sk s požiadavkou, že potrebujete vystaviť certifikát k predĺženej záruke. Kolegovia nechajú vystaviť kópiu dokladu a pošlú vám ju na e-mail.
Chcem vrátiť produkt, ku ktorému som si kúpil službu Predĺžená záruka. Vrátite mi za túto službu peniaze?
Keď vrátite tovar s predĺženou zárukou, vrátime vám späť celú čiastku za tovar a aj za zakúpenú službu.
Kedy získam nárok na zľavu z nevyužitej služby?
Ak ste nevyužili predĺženú záruku, lebo vám spotrebič fungoval bezchybne, môžete s variantom 2 + 3 roky a 2 + 5 rokov využiť vrátenie peňazí za službu vo forme zľavy na nákup ľubovoľného spotrebiča v predajni alebo na e-shope. Táto zľava môže byť max. vo výške poistného (t. j. čiastky, ktorú ste zaplatili za poistenie) a zároveň maximálne do výšky 15 % z ceny nového spotrebiča. Čas na jej využitie sú 2 roky od konca predĺženej záruky (s variantom 2 + 3 roky môžete zľavu uplatniť v 6. a 7. roku, s variantom 2 + 5 rokov v 8. a 9. roku).
Ako uplatniť zľavu v predajni?
Príďte do ktorejkoľvek predajne DATART a prineste si certifikát o predĺženej záruke. Vyberte si tovar a kolegovia vám na základe certifikátu uplatnia zľavu.
Ako uplatniť zľavu na e-shope?
Vytvorte objednávku na webe DATART.sk a v poslednom kroku košíka uveďte nasledujúcu poznámku: „zľava za nevyužitú záruku” + číslo certifikátu (pri novších certifikátoch) / číslo budúceho krytia (pri starších certifikátoch). Pri online platbe vám zľavu vrátime alebo pošleme nové platobné údaje na bankový prevod.