​Vrátenie tovaru

1) Kúpili ste si výrobok na e-shope DATART.sk? Môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. K e-shopovým objednávkam patria aj nákupy, ktoré ste uskutočnili online a vyzdvihli ste si ich v predajni.  

2) Kúpili ste si výrobok v predajni? Ak ste zaregistrovaní na DATART.sk, môžete taký výrobok vymeniť do 14 dní od zakúpenia.  

Ako vrátiť tovar kúpený v e-shope?

- Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť úplnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť pri vrátení aj všetko príslušenstvo a doklady (záručný list, návod, príp. darček, ktorý bol súčasťou tovaru). 
- Tovar starostlivo zabaľte, ideálne do pôvodného a neporušeného obalu.
- Do balíka vložte vytlačený formulár o odstúpení od zmluvy (vzor formulára) spolu s kópiou predajného dokladu – účtenky. 
- Tovar pošlite najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balíček neposielajte na dobierku):

Elektrosped, a. s.
Reklamačné oddelenie
Diaľničná cesta 6, Budova DC 10
903 01 Senec

- Alebo tovar najneskôr do 14 dní od prevzatia prineste spolu s dokladom o kúpe do ktorejkoľvek predajne DATART (zoznam tu). 
- Peniaze za tovar, príp. náklady za najnižšiu prepravu, vám budú vrátené do 14 dní rovnako, ako boli obdržané.

Ako vrátiť tovar zakúpený v predajni?

- Máte v e-shope DATART.sk vytvorenú registráciu? Nakúpili ste s týmto účtom produkt v predajni a chcete ho vrátiť? Radi vám ho vymeníme.
- Nepoužitý a nepoškodený výrobok v kompletnom obale vrátane všetkého príslušenstva prineste najneskôr do 14 dní od kúpy spolu s dokladom o kúpe do rovnakej predajne DATART, v ktorej ste uskutočnili nákup.
- Čiastka na tovar vám bude vrátená na darčekovú kartu v rovnakej hodnote alebo si môžete kúpiť akýkoľvek iný výrobok za rovnakú či vyššiu cenu.

Záruka vrátenia tovaru sa nevzťahuje na produkty osobnej hygieny a médií (napr. PC hry a pod.).  

 

Počas platnosti lockdownu v predajniach, ktoré teraz fungujú v režime výdajní, nevybavujeme odstúpenia od zmluvy. Odstúpenia od kúpnej zmluvy preto zašlite ľubovoľným dopravcom na adresu nižšie. Ďakujeme za pochopenie.

Elektrosped, a. s.
Reklamačné oddelenie
Diaľničná cesta 6, Budova DC 10
903 01 Senec

 

Časté otázky

Chcem vrátiť produkt, ku ktorému som si kúpil službu (napr. predĺženú záruku). Vrátite mi za túto službu peniaze?

Áno, vrátime vám späť celú čiastku za produkt, ale aj za kúpenú službu.

Chcem vrátiť produkt, ku ktorému som si kúpil aj inštaláciu. Ako mám postupovať?

Ak ste už službu čiastočne využili a chcete výrobok vrátiť, musíte uhradiť určitú časť ceny za využité služby.

Bola inštalácia vykonaná úplne? Ak áno, tak na vrátenie peňazí nárok nemáte. Ak je však na výrobku porucha funkcie, peniaze vám za túto službu vrátime.

Čo robiť, ak chcem vrátiť produkt, ku ktorému som dostal darček?

Ak ste k danému produktu dostali darček, musíte ho vrátiť spolu s výrobkom. Inak vám budeme za darček účtovať úplnú sumu.

Čo sa stane, keď vrátim tovar bez príslušenstva?

Vrátený tovar by mal byť kompletný, tzn. mal by obsahovať všetko príslušenstvo, ktoré ste obdržali s výrobkom. Ak príslušenstvo stratíte, budeme vám za ňu účtovať úplnú sumu.

Môžem vrátiť produkt, ktorý som trochu poškodil?

Ak došlo k čiastočnému spotrebovaniu/opotrebovaniu tovaru, tovar je neúplný alebo poškodený, je treba zaplatiť chýbajúcu hodnotu. Konkrétnu čiastku účtujeme dodatočne.

 

Celé znenie Všeobecných podmienok nájdete tu.