Pri každej návšteve DATART.sk stačí, keď sa prihlásite.
VIP cena sa vám zobrazí priamo pri konkrétnom produkte.
Ako získam VIP kód?
Existujú dve možnosti, ako získať VIP kód. Môže vám ho priamo prideliť značka DATART alebo ho môžete získať od spoločnosti, v ktorej pracujete, v prípade, že je naším zmluvným partnerom. Váš VIP kód vám oznámi personálne oddelenie spoločnosti, pre ktorú pracujete. Zvyčajne býva v komunikácii, na intranete alebo vám ho vaše personálne oddelenie poslalo e-mailom.
Personálne oddelenie spoločnosti, pre ktorú pracujem o žiadnom VIP kóde nevie.
V tom prípade je možné, že vaša spoločnosť nie je naším partnerom v programe VIP účtov pre svojich zamestnancov. Pokiaľ nás vaše personálne oddelenie kontaktuje na ko@datart.sk, skúsime sa dohodnúť a VIP účty pre vašich zamestnancov zariadiť.
Musím si VIP kód pamätať aj pri ďalšom prihlásení?
Nemusíte, VIP kód použijete iba raz, pri aktivácii vášho účtu, po aktivácii budete mať VIP účet a kód už nebudete potrebovať. Na ďalšie prihlásenie budete potrebovať Váš e-mail a heslo, ktoré ste si pri registrácii nastavili.
Mám si vytvoriť novú registráciu alebo povýšenie?
Pokiaľ už ste naším zákazníkom, ste u nás registrovaný, a teda u nás máte účet, odporúčame povýšenie vášho účtu na VIP. Pokiaľ u nás žiaden účet nemáte, musíte sa zaregistrovať a rovno vytvoriť VIP účet.
Môžem s VIP účtom nakupovať tovar aj pre svoju rodinu?
Áno, výhodnejšie ceny produktov pri VIP účte môžete využiť aj na nákup produktov pre vašu rodinu a kamarátov.
Môžem VIP kód poslať aj kamarátom, aby sa aj oni zaregistrovali ako VIP?
Nie, to bohužiaľ nie je možné, aktivačný kód je len pre zamestnancov vašej spoločnosti.
Môžem po prihlásení do VIP účtu uplatniť zľavový kód?
VIP účty patria medzi našu najlepšiu ponuku produktov a nie je možné kombinovať ich so žiadnym zľavovým kódom.
Môžem po prihlásení do VIP účtu uplatniť darčekový poukaz?
Áno, darčekový poukaz funguje podobne ako cenina a ak ho máte, je možné ho využiť a zaplatiť celú čiastku alebo jej časť týmto darčekovým poukazom.
Ako sú tvorené ceny a zľavy produktov po prihlásení do VIP účtu? Sú ďalšie VIP zľavy aj z už zľavnených cien produktov?
Áno, aj na produkty, ktoré sú už zľavnené, dostanete v rámci VIP účtu ešte lepšiu cenu. Cena a zľava pri produktoch, ktoré vidíte po prihlásení do VIP účtu, je tvorená konkrétne pre daný produkt a zohľadňuje našu maximálnu zľavu, ktorú sme schopní na produkt v rámci VIP účtu poskytnúť. Často ide o najlepšie ceny na trhu, ale garantovať to nemôžeme na všetky produkty.
Ak nakúpim produkt výhodnejšie s VIP účtom, ku ktorému je darček alebo forma cashbacku, napríklad od výrobcu, mám na tieto ďalšie benefity nárok?
Áno, darčeky k produktom aj cashback programy výrobcov dostávate a využívate aj v rámci VIP účtu.
Ako dlho budem môcť nakupovať ako VIP s VIP účtom?
Aktuálne pravidlá a podmienky nájdete tu. Našou snahou je umožniť nakupovať výhodnejšie zamestnancom vybraných firiem s tým, že po naplnení VIP programu dostatočným počtom zákazníkov, program pre nových záujemcov uzavrieme a do budúcnosti bude VIP zákazníkom osoba, ktorá bude program aktívne využívať.
Teraz je VIP program otvorený a je možné do neho po našej dohode s vaším zamestnávateľom vstúpiť.
Ako môže naša firma uplatňovať reklamácie?
Tovar objednaný v rámci VIP účtov budete môcť reklamovať v našich predajniach zaslaním na naše reklamačné oddelenie, servisné oddelenie alebo môžete využiť autorizovaný servis výrobcu.
Čo ak budem potrebovať poradiť s niečím iným?
Neváhajte sa na nás obrátiť – zákaznícke centrum značky DATART je pre vás k dispozícii na tel. 0850 328 278 (po-pi 8.00 - 21.00, so-ne 9.00 - 21:00), na e-maile infolinka@datart.sk, prípadne na našich Facebookových stránkach.